habboReport
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


habboReport
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 [25/07/09] VIP verslag: Lady GaGa

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Bomberman
Habbo Nieuws Beheerder
Bomberman


Posts : 7
Join date : 21-06-10
Age : 33

[25/07/09] VIP verslag: Lady GaGa Empty
BerichtOnderwerp: [25/07/09] VIP verslag: Lady GaGa   [25/07/09] VIP verslag: Lady GaGa Icon_minitimema jun 21, 2010 7:11 pm

Habbo VIP Verslag door: Habbo Nieuws.

We want Lady Gaga! Zeggen er heel veel in de zaal en ook de moderators. Tja.. het is groots dat Lady GaGa hier naar Habbo.nl komt. Sulake heeft er ook nog wel een uitgebreide blog overgeschreven, die kun je uiteraard lezen op: sulake.com.

Misschien had je ook al gemerkt dat Lady GaGa een uur later kwam, van 17.00 - 17.45 naar 18.00 - 18.45.
Wist je trouwens ook al dat Lady GaGa haar naam te danken heeft aan het liedje: ''Radio Gaga'' van Queen? Het is bijna 18.00, ik hou me screenknop gereeed voor de eerste shots.

En er zit wat vertraging in dus ze komt wat minuten later dus ca. 18.10 moet ze er zijn.
Even tijd voor een weetje: Lady GaGa schrijft haar muziek zelf met wat hulp, maakt zelf dansjes en kiest zelf haar kleding uit. Ze heeft zelfs voor Pussycat Dolls en Britney Spears liedjes geschreven! En nu is ze er nog steeds niet, er worden ook al grapjes gemaakt dat de Habbo Staff eerst foto's en handtekeningen willen en een bakkie leut met Lady GaGa drinken.

Om 18.30 is ze er eindelijk dan dus de respectenregen was al toen ze 1 stapje in de Star Lounge zetten en die respects waren de hele tijd door.
En ze is nu in Amsterdam, en ze vindt Nederland prachtig!
Dat is ook mooi om te horen. Ze is ook druk met nieuwe muziek die ze opneemt in Amsterdam. Ze zei ook: ´´I can smoke marijuana´´ wat je ook in 1 van de screens hier onder kan zien, wat ze daarmee bedoeld? Ik denk dat jullie het wel snappen,
maar ik snap er niets van, is dat een sigarettenmerk?
Achja.. we zijn niet bij een sigarettenbijeenkomst. Nee,
we zijn in de Star Lounge bij Lady GaGa.
Ze verteld ook dat ze in New York door vrienden de
nicknaam: GaGa kreeg. Ze houdt ook van alle landen
waar ze naar toe ging/gaat en ze houdt van Frankrijk en
natuurlijk Nederland en ook van België en haar Belgische
fans. En ze houdt van Habbo Hotel, prachtige zin, niet waar?
En haar lievelingsliedje is: John Lennon - Imagine
volgens mij. En die ze zelf zingt: Paparazzi
Iedereen noemt haar GaGa, tja..
Lady GaGa heet in het echt: Stefani, heb ik dat goed?
En dat heeft ze nog heel veel bijnamen, maar het best is dan
toch: Lady GaGa. En wat later ging ze de Star Lounge
alweer verlaten, bedankt Lady GaGa voor het bezoek.

Bye and see you later!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://habbonieuws.board-directory.net
 
[25/07/09] VIP verslag: Lady GaGa
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
habboReport :: Habbo Hotel :: Habbohotel VIP Reportages-
Ga naar: